Urus akaun anda dengan mudah, bayar bil dan dapatkan ganjaran dengan redONE 1App.

Miliki telefon pintar 5G baharu serendah RM120 dengan Pakej Postpaid Rahmah redONE dipadatkan dengan data sehingga 130 GB! Hanya RM68 sebulan.

redone_pelanramah web_plan bm

Tawaran sah sehingga 31 Disember 2023!

* Untuk senarai penuh negara dan caj panggilan masing-masing, sila semak di sini. *Semua harga yang dinyatakan tidak termasuk Cukai Perkhidmatan, hanya terpakai untuk pengguna Pascabayar redONE.

Semak Liputan

Dikuasakan oleh Celcom Axiata, pengguna redONE kami boleh menikmati liputan rangkaian terluas dan terbaik yang sama di seluruh Malaysia.

Cari Ejen

Lawati salah satu ejen atau rakan kongsi kami yang dilantik di rantau anda.

  1. Promosi ini adalah berkenaan apa?
    Promosi ini ialah pakej peranti dan pelan pascabayar eksklusif yang membolehkan anda mendapatkan telefon pintar pada harga tawaran bila anda melanggan untuk pelan Smart68.
  2. Berapa lamakah tempoh promosi ini?
    Promosi ini bermula dari 20 September sehingga 31 Disember 2023.
  3. Di manakah boleh saya mendaftar untuk promosi ini?
    Anda boleh melawati Kedai Premier redONE VPS, PNC Gold, redCOOP SA, redCOOP VPS, redCOOP PSA berdekatan.
  4. Siapakah yang layak untuk mendaftar untuk promosi ini?
    Semua port peribadi dan MNP baharu dalam nombor (tidak termasuk M2M).
  5. Saya adalah pelanggan RP8 sedia ada dengan baki kontrak 3 bulan. Adakah saya dibenarkan mendaftar untuk promosi bundle telefon ini?
    Tidak, awaktak boleh. Walau bagaimanapun, anda boleh mendaftar untuk talian atau port baharu dalam nombor untuk menikmati tawaran ini.
  6. Adakah Yuran Pendaftaran diperlukan untuk promosi ini?
    Ya, anda perlu membayar Yuran Pendaftaran RM50 untuk mendaftar untuk pelan Smart68.
  7. Adakah sebarang bayaran pendahuluan diperlukan untuk promosi ini?
    Pelan SMART68 memerlukan bayaran pendahuluan sebanyak RM300. Kredit akan diimbangi dalam bil bulanan pelanggan selama 12 bulan pada RM25 sebulan.
  8. Adakah saya akan terikat dengan kontrak jika saya mendaftar untuk promosi ini?
    Ya, promosi ini tertakluk kepada tempoh kontrak selama 24 bulan.
  9. Mengapakah saya perlu menandatangani kontrak untuk menikmati promosi ini?
    Ini ialah peranti bersubsidi dan promosi pakej pelan Pascabayar daripada redONE dan kontraknya adalah untuk memastikan anda kekal sebagai pelanggan redONE untuk tempoh masa yang ditetapkan.
  10. Saya telah mendaftar untuk promosi ini. Apakah yang berlaku apabila saya melebihi kuota data bulanan yang digabungkan?
    Sebaik sahaja anda telah melebihi kuota data dibundel bulanan, sambungan data anda akan dikurangkan kepada maksimum 3Mbps, bergantung pada lokasi dan keadaan rangkaian semasa anda.
  11. Bolehkah saya port-masuk nombor saya daripada operator telekomunikasi lain untuk menikmati tawaran ini?
    Ya awak boleh. Pelan Smart68 Postpaid tersedia untuk semua pengguna port-in MNP (Kecuali pelanggan M2M).
  12. Permintaan port-in MNP saya gagal. Bagaimanakah saya boleh mendapatkan semula bayaran pendahuluan dan deposit yang telah dibayar?
    Anda perlu kembali ke Cawangan atau Rakan Niaga redONE yang mendaftarkan talian port-in untuk bayaran balik.
  13. Selepas saya mendaftar untuk promosi ini, adakah saya dibenarkan untuk menaik taraf kuota data bulanan saya?
    Tidak, anda tidak boleh meningkatkan kuota data bulanan anda. Walau bagaimanapun, anda boleh membeli Tambah Nilai Data untuk menikmati kelajuan 4G LTE sebaik sahaja anda telah menggunakan sepenuhnya kuota data bulanan pelan anda.
  14. Apakah yang berlaku jika saya menamatkan talian pascabayar saya dalam tempoh kontrak?
    Anda akan dikenakan penalti penamatan awal mengikut kontrak yang anda tandatangani.
  15. Pelan ini disertakan bersama redVIDEO, data manakah yang akan digunakan dahulu?
    Jadual di bawah ialah keutamaan penggunaan data:

    Pertama

    Pengunaan Data

    Pelan

    Smart68

    Pertama

    PembelianredVIDEO, redSOCIAL, FREE redSTUDY, redMUSIC

    Ke-2

    30GB dibundel 4G LTE Data Berkelajuan Tinggi

    Ke-3

    Pembelian Data Top Up

    Ke-4

    redDATA

    Ke-5

    Internet Asas @64kbps

  16. Bagaimanakah saya boleh menyemak ketersediaan stok di Cawangan atau Rakan Niaga redONE?
    Adakah maklumat ini akan tersedia di tapak web redONE anda?

    Tidak, maklumat itu tidak tersedia dalam laman web redONE. Sila masuk ke Cawangan redONE terdekat atau Rakan Niaga redONE untuk menyemak ketersediaan stok.
  17. Apakah tempoh jaminan peranti?
    Semua peranti disertakan dengan tempoh waranti pengeluar 1 tahun standard.
  18. Jika telefon saya rosak, di manakah saya boleh pergi untuk membaikinya?
    Untuk sebarang pertanyaan selepas jualan, pelanggan mesti merujuk kepada pengilang dan melawat Pusat Sokongan yang dibenarkan.Naik Taraf Talian Master

redCALL

  1. Apakah itu redCALL?
    redCALL
    ialah Khidmat Nilai Tambah (VAS) yang membolehkan pelanggan yang sering membuat panggilan untuk membuat panggilan tanpa had ke semua rangkaian di Malaysia.
  2. Adakah saya perlu mengaktifkan / melanggan redCALL?
    Tidak,redCALLakan diaktifkan secara automatik apabila pelan Postpaid SMART68 anda telah berjaya didaftarkan.
  3. Saya tidak mahu perkhidmatan redCALL . Bolehkah saya membatalkannya?
    Tidak, anda tidak boleh membatalkan perkhidmatanredCALL. Ia digabungkan secara kombo dengan pelan Postpaid SMART68 untuk anda menikmati panggilan tanpa had ke semua rangkaian di Malaysia.
  4. Adakah panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian boleh digunakan semasa saya di merayau di luar negara?
    Panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian hanya sah untuk panggilan domestik di dalam Malaysia sahaja.
  5. Adakah panggilan suara tanpa had termasuk panggilan ke talian tetap cth. 03 nombor?
    Ya. Panggilan suara tanpa had termasuk semua panggilan domestik ke nombor mudah alih dan nombor talian tetap di Malaysia. Panggilan ke nombor khas dikecualikan.
  6. Adakah terdapat Polisi Penggunaan Saksama untuk panggilan suara tanpa had?
    Ya. Panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian tertakluk pada Polisi Penggunaan Saksama kami, yang akan dikenakan jika penggunaan anda melebihi 100 jam sebulan.
  7. Apakah yang berlaku apabila saya melebihi “Fair Usage Policy” untuk panggilan tanpa had?
    Anda boleh terus menghubungi nombor rangkaian lain pada RM0.15 seminit untuk baki hari dalam bulan kalendar.

redDATA

  1. Apakah itu redDATA yang baharu?
    redDATA
    ialah VAS baharu yang menawarkan data tanpa had kelajuan @6Mbps setiap hari sehingga akhir bulan.
  2. Adakah saya perlu mengaktifkan / melanggan redDATA?
    Tidak,redDATAakan diaktifkan secara automatik apabila pelan Postpaid SMART68 anda telah berjaya didaftarkan.
  3. Saya tidak mahu perkhidmatan redDATA. Bolehkah saya membatalkannya?
    Tidak, anda tidak boleh membatalkan perkhidmatanredDATA. Ia digabungkan secara kombo dengan pelan Postpaid SMART68 untuk anda menikmati data tanpa had untuk semua penggunaan data.
  4. Apa yang akan terjadi jika saya telah melebihi Polisi Penggunaan Saksama untuk panggilan tanpa had?
    Penggunaan data seterusnya akan lambat sehingga maksimum 64kbps
  5. Bagaimanakah pelanggan menyemak baki data redDATA mereka?
    Pelanggan boleh menyemak penggunaan melalui 1App.
  6. Bilakah saya boleh menggunakan kuota data redDATA?
    Anda boleh menggunakan data redDATA pada bila-bila masa. Data redDATA akan tamat tempoh pada akhir bulan.
  7. Apakah kelajuan data untuk penstriman?
    Kelajuan kuota data redDATA dihadkan pada 3Mbps. Anda perlu menggunakan peranti serasi 4G LTE untuk menikmati kelajuan 4G
  1. Promosi ini ialah pakej peranti dan pelan pascabayar eksklusif yang membolehkan anda mendapatkan telefon pintar pada harga tawaran bila anda melanggan untuk pelan Smart68.
  2. Promosi ini bermula dari 20 September sehingga 31 Disember 2023.
  3. Anda boleh melawati Kedai Premier redONE VPS, PNC Gold, redCOOP SA, redCOOP VPS, redCOOP PSA berdekatan.
  4. Semua port peribadi dan MNP baharu dalam nombor (tidak termasuk M2M).
  5. Anda perlu membayar Yuran Pendaftaran RM50 untuk mendaftar untuk pelan Smart68.
  6. Pelan SMART68 memerlukan bayaran pendahuluan sebanyak RM300. Kredit akan diimbangi dalam bil bulanan pelanggan selama 12 bulan pada RM25 sebulan.
  7. Promosi ini tertakluk kepada tempoh kontrak selama 24 bulan.
  8. Ini ialah peranti bersubsidi dan promosi pakej pelan pascabayar daripada redONE dan kontraknya adalah untuk memastikan anda kekal sebagai pelanggan redONE untuk tempoh masa yang ditetapkan.
  9. Pelan Smart68 Postpaid tersedia untuk semua pengguna port-in MNP (Kecuali pelanggan M2M).
  10. Anda akan dikenakan penalti penamatan awal seperti tertera dalam kontrak jika anda menamatkan pelan pascabayar ini dalam tempoh kontrak.
  11. Pelan ini disertakan jumlah data 130GB (30GB untuk semua perkhidmatan termasuk hotspot + 100GB@6Mps untuk pengunaan data peribadi)
  12. Penggunaan data adalah seperti berikut:

Keutamaan

Pengunaan Data

Pelan

Smart68

Pertama

PembelianredVIDEO, redSOCIAL, dan redSTUDY, redMUSIC

Ke-2

30GB data 4G LTE kelajuan tinggi bundle

Ke-3

Pembelian Data Top Up

Ke-4

redDATA

Ke-5

Internet Asas @64kbps

redCALL

  1. redCALLadalah khidmat nilai-tambah yang menawarkan panggilan suara tanpa had to semua rangkaian dan hanya boleh digunakan di dalam Malaysia sahaja. Panggilan video dan panggilan suara ke nombor khas adalah dikecualikan.
  2. Khidmat nilai-tambahredCALLadalah bergabung dengan pelan Postpaid SMART68 dan bukan pilihan. RM10 akan dicaj kedalam bil setiap bulan.
  3. Panggilan suara tanpa had merangkumi:
    1. Semua panggilan domestic ke redONE Postpaid, redONE Prepaid dan pengendali mobil yang lain.
    2. Semua panggilan domestic ke talian tetap nasional.
  4. Panggilan tanpa had tidak termasuk:
    1. Panggilan ke nombor 1300 / 1700 / 1600 / 1MOCC
    2. Panggilan ke nombor khas dan premium
    3. Panggilan video
    4. Panggilan IDD
  5. Khidmat nilai-tambahredCALLakan diperbaharui setiap 1hb pada setiap bulan
  6. Jika seorang pelanggan ingin menukar pelan dari SMART68 ke pelan lain, langgan keredCALLakan dilanjutkan secara automatik kecuali pelan baru adalah Amazing8 atau RP8.
  7. Panggilan tanpa had ke semua rangkaian di Malaysia tidak boleh:
    1. Dijual, disewa atau digunakan kecuali untuk panggilan oleh individu ke pengguna rangkaian lain di Malaysia.
    2. Digunakan untuk panggilan rerouting (Sambungan dengan peranti/software/aplikasi).
    3. Digunakan sebagai peranti switch yang boleh mengakibatkan talian terbuka untuk berjam.
    4. Digunakan untuk beberapa panggilan secara serentak atau panggilan conference.
    5. Digunakan sebagai call center atau pemasaran telefon.
    6. Digunakan untuk masa yang panjang, dail automatik dan komunikasi mesin-ke-mesin.

redDATA

  1. VAS baharuredDATAulangan bulanan menawarkan data tanpa had @6Mbps setiap hari sehingga akhir bulan.
  2. redDATAadalah kombo dengan pelan SMART68 dan bukan pilihan.
  3. Data tanpa had boleh digunakan untuk semua servis data.
  4. redDATAhanya boleh digunakan secara domestik di dalam rangkaian Malaysia sahaja. Penggunaan data ketika berada di luar negara adalah tertakluk pada caj data perayauan. Pelanggan akan dicaj berdasarkan kadar data yang dikenakan oleh rakan operator perayauan redONE untuk penggunaan data ketika merayau dengan rakan perayauan luar negara redONE
  5. redDATAakan diperbaharui secara automatik pada 1 haribulan setiap bulan.
  6. Data redDATA akan tamat pada akhir bulan. Sebarang data redDATA yang tidak digunakan tidak akan dibawa ke bulan hadapan
  7. Sekiranya pelanggan ingin menukar pelan langganan dari SMART68 ke pelan lain, langganan redDATA akan ditamatkan secara automatik.
  8. Setelah kuota redDATA telah digunakan sepenuhnya 100%, penggunaan internet yang seterusnya akan ditolak daripada kuota Data Top Up sedia ada atau kelajuan internet anda akan dikurangkan.
  9. Data tanpa had terhad untuk kegunaan peribadi pengguna dan tidak oleh dikongsi dengan orang lain atau mana-mana peranti (termasuk SIM boxes atau mobile hotspot) dan tertakluk kepada Polisi Penggunaan Saksama redONE.
  10. Perkhidmatan data tertakluk kepada had rangkaian dan ketersediaan serta kemampuan peranti. Kelajuan muat turun dan kapasiti data pelanggan akan berbeza dan mungkin perlahan atau terjejas disebabkan jarak dengan Menara mobile kami. Kapasiti menara mobile, sumber muat turun, jenis dan kualiti telefon bimbit dan rangkaian liputan internet adalah berdasarkan Polisi Penggunaan Saksama (FUP). Untuk info lanjut, sila layari https://www.redone.com.my/ms/dasar-penggunaan-adil/
  11. redDATA tidak boleh ditukar milik, sama ada melalui undang-undang atau sebaliknya, kepada orang perseorangan, entiti atau kepada akaun redONE Postpaid yang lain.
  12. Kami berhak pada bila-bila masa tanpa bertanggungjawab pada anda ataupun pihak ketiga untuk menyekat, menghentikan atau memutuskan pelan dan servis sekiranya penggunaan anda:
    • Menunjukkan penggunaan berlebilan atau mempunyai beban yang luar biasa pada rangkaian.
    • Digunakan untuk aktiviti menyalahi undang-undang atau disyaki melakukan aktiviti penipuan.
    • Tidak mengikut Polisi Penggunaan Saksama redONE (di https://www.redone.com.my/ms/dasar-penggunaan-adil/ )
    • Digunakan untuk tujuan komersial atau bukan peribadi
  13. Promosi ini disediakan mengikut Syarat Perkhidmatan di Borang Pendaftaran Postpaid kami. Anda mesti mematuhi terma tersebut termasuk penerangan perkhidmatan yang berkaitan, Polisi Penggunaan Saksma, Polisi Privasi, pelan langganan Postpaid yang berkaitan dan terma dan syarat tambahan ini (secara kolektif, “Terma”) yang semuanya boleh didapati di redONE.com.my

redDAILY

  1. Tawaran penggunaan harian redDAILY (kelajuan tanpa had) setiap hari sehingga pada penghujung bulan atau sehingga kuota data redDAILY digunakan sepenuhnya. Selepas pelanggan menggunakan sepenuhnya kuota harian, mereka boleh membeli VAS Tambahan berkelajuan tinggi atau Data Tambahan.
  2. Kuota redDAILY boleh digunakan untuk semua perkhidmatan data di Malaysia.
  3. redDAILY dipakejkan dengan pelan postpaid SMART68.
  4. Kuota harian redDAILY akan tamat pada penghujung hari pada jam 11.59pm setiap hari.
  5. redDAILY akan diperbaharui secara automatik pada 1 hari bulan setiap bulan.
  6. Kuota redDAILY akan tamat tempoh pada setiap penghujung bulan.
  7. redDAILY hanya boleh digunakan secara domestik di dalam rangkaian Malaysia sahaja. Untuk penggunaan data apabila berada di luar negara adalah tertakluk pada caj data perantauan. Pelanggan akan dicaj berdasarkan kadar data yang dikenakan oleh pengendali perantauan redONE untuk penggunaan data perantau semasa dengan rakan kongsi perantauan luar negara redONE.
  8. Seandainya pelanggan ingin menukar pelan yang dilanggan dari SMART68 ke pelan yang lain, langganan untuk redDAILY akan dibatalkan secara automatik.
  9. Selepas penggunaan 100% kuota harian redDAILY, untuk sebarang penggunaan internet yang seterusnya akan ditolak dari kombo data kelajuan tinggi atau data tambahan sedia ada.
English Language
Bahasa Malaysia
Malaysia Flag
Singapore Flag
Thailand Flag

EN | BM